NO PUC CANVIAR LA MEVA MENT

NO PUC CANVIAR LA MEVA MENT

Per Jeff Foster

 

No puc canviar la meva ment, construir la meva ment, o perdre la meva ment, igual que la immensitat del cel no pot canviar els núvols, fer que s’aturin, o deixar-los anar. Només pot ser si mateix, anterior al temps.

 

La immensitat no és els núvols, però segurament els abasta, els permet ser. No estic contingut per la ment (pensaments), o mantingut en ella, o definit per ella, però la ment balla en el que jo sóc.

 

hdr-how-to

Jo sóc el contenidor incontenible, no pas el contingut.

Jo sóc la consciència mateixa.

Jo no puc ser canviat, construït, o perdut, però permeto tot canvi i pèrdua dins meu.

 

Jo (més enllà de “jo”) sóc un univers, i les galàxies neixen i moren dins el meu infinit cor.

I amorosament, observo la ment com balla la seva dansa infinitament creativa, voltant cap endavant i cap enrere entre tot de possibilitats, sense descansar mai.

 

La ment està sempre canviant, sí, però jo no puc pas canviar la meva ment.

 

I així romanc, immutable, present,  en repòs.

 

Jeff Foster

Anuncis

Deixa un comentari

