QUI ETS TU – Robert Adams

QUI ETS TU – Robert Adams

Tu has brillat sempre, tu sempre ets consciència, però t’has involucrat de tal manera al món que has oblidat qui ets.

1620965_738858299503392_2084589954008615035_n 

Recorda qui ets.

Recorda. Qui eres abans de néixer? Si t’ asseus en silenci la resposta vindrà a tu.

Abans de néixer eres Jo-sóc. Sempre has estat Jo-sóc. Tots els teus naixements, totes les teves morts, tot el que preval no pot eliminar el Jo-sóc. Tu ets Jo-sóc.

Quan t’ asseguis en silenci vindrà a tu. Veuràs com el cos va arribar a tu, i com el cos se’n va, com un nou cos ve i com el nou cos se’n va. Però tu segueixes viu.

El teu veritable Jo persisteix. Res no el pot destruir. L’aigua no el pot ofegar. El foc no el pot cremar. Qualsevol cosa que li passi al cos en aquest món no pot eliminar el Jo-sóc. No té res a veure amb la teva edat, o si estàs malalt o sa, o si ets ric o pobre. És l’Ésser. Sempre ho ha estat i sempre ho serà. És el que tu ets.

Tu mai has estat un ésser humà.

Se t’ha oblidat la veritable naturalesa i estàs vivint el somni mortal.

Et demano que despertis.

Et demano que despertis ara, ja.

Sent com vas despertant. Sent com el teu cos es fon, es dissol…

Tanmateix res està canviant, perquè no hi ha res a canviar.

No existeix un cos que s’hagi de transformar. No parlem de transformació. Tu no estàs transformant el teu cos en un cos de llum, o en consciència, o en realitat absoluta.

El que aparenta ser el teu cos és l’Ésser, Consciència pura.

Robert Adams

Anuncis

Deixa un comentari

