MEDITACIÓ – ESPAI ENTRE PENSAMENTS Scott Kiloby

MEDITACIÓ – ESPAI ENTRE PENSAMENTS

Scott Kiloby

 

A l’espai que hi ha entre els pensaments, no trobo cap ‘jo.’

espai entre pensaments - Scott Kiloby

No trobo ni amenaces ni desitjos.

No trobo problemes i per tant, cap necessitat de solucions.

A l’espai que hi ha entre els pensaments, hi ha descans.

Descans de l’intent de comprendre i tractar de sobreviure.

Descans de la història de no estar fora de perill i no ser estimat.

Descans de la història de cercar il·luminació o alliberament.

Descans de la història d’haver trobat la il·luminació o l’alliberament.

Descans de totes les històries.

meditació - entre dos pensaments - descans  - Scott Kiloby

A l’espai que hi ha entre els pensaments, veig que aquest jo que he cregut ser, no només és un joc de pensaments, sinó també una sensació de contracció a l’estómac i sensacions denses al pit i la gola.

A l’espai que hi ha entre els pensaments, no hi ha pensaments sobre les sensacions.

Per tant, no hi ha cap jo en cap d’aquests llocs.

A l’espai que hi ha entre els pensaments, les sensacions són acceptades naturalment i poden ser tot el contretes i denses que vulguin, sense haver de aferrar-se a la ment.

La contracció i les sensacions denses s’agafen i s’agafen a res, fins que també desapareixen.

Quan apareixen de nou, pugen per passejar una estona en alguns pensaments del jo.

Després, en l’espai que hi ha entre els pensaments, el passeig acaba i elles desapareixen.

A l’espai que hi ha entre les sensacions, m’adono que ni els pensaments ni les sensacions són el que sóc, ja sigui junts o per separat.

A l’espai que hi ha entre els pensaments i les sensacions, veig que els pensaments i les sensacions són perfectes tal com sorgeixen, perquè no hi ha cap “jo” aquí.

A l’Espai que hi ha entre els pensaments i les sensacions, tots els pensaments i sensacions poden sorgir lliurement.

I en aquest Espai, veig que no importa si hi ha un jo o un no-jo. Són només pensaments.

Veure aquest jo o aquest no-jo no té la menor importància, ni tampoc l’espai que hi ha entre els pensaments i les sensacions té la menor importància.

Qualsevol cosa que sorgeixi sorgeix, i si no, no.

Scott Kiloby

Anuncis

Deixa un comentari

