Quan vaig començar a estimar-me a mi mateix – Charles Chaplin

Quan vaig començar a estimar-me a mi mateix

 

“Quan vaig començar a estimar-me a mi mateix em vaig trobar que l’angoixa i el patiment emocional només eren senyals d’advertència que estava vivint en contra de la meva pròpia veritat. Avui en dia, ho sé, això és “AUTENTICITAT”.

 

Quan vaig començar a estimar-me a mi mateix vaig comprendre quant podia ofendre a algú si tracto de forçar els meus propis desitjos sobre aquesta persona, per més que sabés que no era el moment adient i la persona no estava preparada per a això, tot i que aquesta persona era jo . Avui jo en dic “RESPECTE”.

 

Quan vaig començar a estimar-me a mi mateix vaig parar d’anhelar una vida diferent, i vaig poder veure que tot el que m’envoltava m’estava convidant a créixer. Avui en dic “MADURESA”.

 maduresa - Ch. Chaplin

Quan vaig començar a estimar-me a mi mateix vaig comprendre que en qualsevol circumstància, jo sóc al lloc correcte en el moment correcte, i que tot succeeix exactament en el moment correcte. Així que podia estar tranquil. Avui en dic “AUTO-CONFIANÇA”.

tranquilitat calma autoconfiança - Ch.Chaplin 

Quan vaig començar a estimar-me a mi mateix vaig deixar robar el meu propi temps, i vaig deixar de dissenyar grans projectes per al futur. Avui dia, només faig el que em porta alegria i felicitat, les coses que m’agrada fer i que m’omplen de joia el cor, i les faig a la meva manera i al meu propi ritme. Avui en dic “SIMPLICITAT”.

 

Quan vaig començar a estimar-me a mi mateix em vaig alliberar de tot el que no era bo per a la meva salut – menjar, gent, coses, situacions, i de tot el que em rebaixava i m’allunyava de mi mateix. Al principi vaig anomenar aquesta actitud un egoisme sa. Avui sé que és “AMOR A UN MATEIX”.

 

Quan vaig començar a estimar-me a mi mateix vaig deixar d’intentar tenir sempre raó, i des d’aleshores vaig errar menys vegades. Avui dia he descobert que això és “MODÈSTIA”.

 

Quan vaig començar a estimar-me a mi mateix em vaig negar a seguir vivint en el passat i preocupant-me pel futur. Ara, només visc pel moment, on tot està succeint. Avui visc cada dia, dia rere dia, i en dic “PLENITUD”.

 

Quan vaig començar a estimar-me a mi mateix em vaig adonar que la meva ment em podia molestar i em podia fer emmalaltir. Però quan la vaig connectar al meu cor, la meva ment es va convertir en un valuós aliat. Avui anomeno aquesta connexió “SAVIESA DEL COR”.

 cervell cor connexió - Ch. Chaplin

Ja no hem de témer les discussions, els enfrontaments o qualsevol tipus de problemes amb nosaltres mateixos o altres. Fins i tot les estrelles col·lisionen, i més enllà del seu xoc, nous mons neixen.

por problemes planetes caos estrelles - Charles Chaplin

Avui ho conec com “AIXÒ ÉS LA VIDA”! “

 Charles Chaplin

Anuncis

Deixa un comentari

